Blogger Template by Blogcrowds

.

Az oldalon saját szereplős történetek, Twilight fanfictionök és novellák találhatók.

Ha tetszik valamelyik történetem, ajánld másoknak, hogy ők is megismerhessék!




Hamarosan...

Sziasztok!
Tudom, tudom, már megint eltűntem. A bocsánatkérésemet mindenkinek külön-külön szép kis borítékban postázom. A mentegetőzésre senki sem kíváncsi - én sem lennék az! - úgyhogy bele is csapok a lecsóba, hogy mi a fészkes fenének írtam a bejegyzést.
Szóval... a helyzet a következő: a Before sunrise 10. fejezete a célegyenes felé közelít gőzerővel. A mennyiség tekintetében a szokásos lesz, tehát 2000 szó esetleg valamivel több. Már csak 2-300 szó kell, és egy alapos átolvasás, ami azt jelenti, hogy csütörtökön szeretnék frisselni, és mindannyian reméljük, hogy fogok is.
Friss azt követően is a Before sunrise-ból lesz, míg be nem fejezem a történet, azaz az ehetin kívül még kettő várható.

A tiltott gyümölccsel kapcsolatban... mikor belefogtam, azt hittem, hogy sokkal jobban fogom szeretni, de sajnos a szereplők nem kerültek hozzám olyan közel, mint mondjuk a legelsőnél Ana és Michael. Éppen ezért nem húzom a végtelenségig, és maximum 7-8 fejezet múlva elkaszálom. Természetesen minden kérdésre kaptok választ. Anáról és Michaelről jut eszembe... ez a Lucy féle ex-szál beindította a kerekeket az agyamban. Julie el lesz foglalva a saját problémáival, így nem sok idő jut majd arra, hogy az ő szemén keresztül nyomon követhessük, hogyan szúr el mindent Michael - mert hát elcsesz mindent, annyit elárulhatok -, így arra gondoltam, hogy pár fejezet erejéig visszatérnék hozzájuk. Hiába, a Kárhozat és remény az elsőszülött gyerekem, és képtelen vagyok teljesen elengedni, és nem gondolni rájuk. Arra hogy Ana és Michael apró szájrapuszikat váltottak az első estén, amikor találkoztak, vagy hogy - szerintem - milyen romantikus volt - mások szerint szimplán csak nyálas -, amikor az esőben csókolóztak. Sokat gondolok arra, hogy szegény Anának milyen rossz lehetett, mikor Daphne a képébe vágta az igazságot, és hogy Michael féltékeny volt, hogy Ana kissé áttetsző kismama-ruhát viselt Párizsban. Mindenképpen megírom, csak rajtatok áll, hogy marad-e képletesen az íróasztalom fiókjában, vagy számotokra is elérhetővé teszem.

De mindent csak szép sorjában. Először jussak el a Before sunrise 10. fejezetének a végére, aztán majd minden kialakul. Tehát a héten találkozunk, ha csak közvetve is. Addig is puszillak titeket.

1 megjegyzés:

okes. csak legyen mar vmi akar tiltott gyumolcsos akar Karhozat es remenyes! alig varom! :D tartalmas napot! udv, Ng

2012. szeptember 26. 12:50  

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal