Blogger Template by Blogcrowds

.

Az oldalon saját szereplős történetek, Twilight fanfictionök és novellák találhatók.

Ha tetszik valamelyik történetem, ajánld másoknak, hogy ők is megismerhessék!





- És nem gondoltál arra, hogy akkor is felkeresi a Volturit? Együtt tudnál élni a gondolattal, hogy Edward megölette magát miattad? Szerintem ennyire nem vagy kegyetlen.
- Miből gondolod, hogy miután tönkre tettem Edwardot, én még élni akarok majd?
A fiú felvonta a szemöldökét, és a lány tudta, hogy Jasper azt fontolgatja, mennyit hihet el abból, amit mondott. Bella rövid magyarázatba kezdett.
- Egyezséget kötöttem egy igencsak aljas vámpírral. Megadott egy címet, ahol bármikor felkereshetem őt, és miután tönkretettem Edwardot, elmegyek hozzá. Az egyezség értelmében tízezer dollárért cserébe el fog pusztítani engem.

2 megjegyzés:

Gyorsan a második részt!!! :D Nagyon jó volt és várom a végkifejletet... kíváncsi vagyok hogyan alakul ez után a történet... Üdv!

2011. szeptember 12. 15:03  

Szia csajszi!

Mondtam már, hogy mennyire imádom? :D
Azt hiszem mondtam, de azért emlékeztetlek rá, hogy nagyon imádom ezt a kis történetet! :D
Csak a függővégeiddel nem vagyok megelégedve! *bosszús*
Tudom, hogy csak eddig jutottál, de akkor is, ez kegyetlenség!!!!!!

Nagyon siess! *.*

Pusz, Krisz

2011. szeptember 19. 13:15  

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal