Blogger Template by Blogcrowds

.

Az oldalon saját szereplős történetek, Twilight fanfictionök és novellák találhatók.

Ha tetszik valamelyik történetem, ajánld másoknak, hogy ők is megismerhessék!




Sziasztok!
Egy-két napon belül jön a Revenge 4. azaz utolsó fejezete. Addig is itt van belőle egy picuri ízelítő. Aztán komizni ám még a 3. fejezethez :P

 
Nem szabad lefeküdnöd vele – figyelmeztette annak idején Victoria, de abban a percben, Edward csókjai közepette tett a barátnője tanácsára.
Hamarosan mindkettejük élete egy romhalmazzá válik, tudta, hogy a megsemmisítő halált kívánják majd: Edward, amiért Bella elárulta, a lány pedig azért, mert tönkre tette a fiút.
Ha úgy is gyűlölni fogjuk nem sokára az életünket és úgy összevetve az egész világot, miért ne engednék a kísértésnek? Miért ne tapasztalnám meg a szeretkezés csodálatos érzését? Csak most az egyszer... hogy tudjam, milyen érzés, amikor a karjaiban tart, magához szorít, és még többet akarunk... Még közelebb egymáshoz, szinte már összeolvadni, egymás ajkaiból szívni magunkba levegőt, hogy aztán kéjes hangok kíséretében távozzanak belőlünk..

2 megjegyzés:

Szija!
Már alig várom az új részt. Sajnálom, hogy ilyen rövidre tervezted a történetet, de iszonyatosan tetszik. És ez az ízelítő is nagyon izgi lett. Remélem ez után is sok twilight-os történetet olvashatunk még tőled! :)

2011. augusztus 30. 22:47  

Ez egyre izgalmasabb :D
Nem tudom, én inkább úgy vagyok ezekkel a kis miniregényekkel, hogy néha jobban átjön a mondanivaló, hogyha nem több száz oldalon keresztül van boncolva egy bonyodalomhalmaz :/ Persze van történet, ami megkívánja, de szerintem ez így lesz tökéletes :D
Nem voltam itt a legelején, mikor kezdted írni a KéR-t, de még emlékszem az első fejezetekre, és igaz, hogy azok a sorok is rögtön belopták magukat a szívembe, de egyre inkább tetszenek az írásaid :)
Kíváncsi vagyok, mi lesz a fejezetben :D

Eslina

2011. augusztus 30. 23:24  

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal