Blogger Template by Blogcrowds

.

Az oldalon saját szereplős történetek, Twilight fanfictionök és novellák találhatók.

Ha tetszik valamelyik történetem, ajánld másoknak, hogy ők is megismerhessék!




Sziasztok!
Nálatok jobban csak én szerettem volna, hogy felkerüljön az utolsó fejezet. Azonban az elmúlt 3 napom nem túlzok, ha azt mondom, borzasztó volt. Képtelen lennék egy teljes fejezet megírására összepontosítani, most képtelen vagyok egyáltalán gondolkodni is. Jövő héten eldől, hogy a mérleg nyelve a jó irányba mozdul, vagy pokoli időszak következik számomra.

Tehát most átnyújtok egy ízelítőt, és kérlek, szurkoljatok, hogy holnap kedvező megoldást kapjak a gondra, amivel szembe kell néznem. A frissel pedig igyekszem, amennyire csak tudok. Esküszöm! Nem győzök hálásnak lenni, amiért a kihagyásaim miatt még vagytok néhányan, akik feljönnek az oldalra, és elolvassátok a fejezeteket. Bárcsak olyan blogger lehetnék, aki nem csúszik a frissekkel. Köszönöm, hogy vagytok.

– Tegyen valamit Belláért, Dr. Cullen! Mi lesz már, vizsgálja meg! – kiáltott kétségbeesetten Charlie fogadott apámra. – Nincs semmi baj, Bella – fordult vissza a lányához –, Dr. Cullen máris megvizsgál, és megmondja, hogy milyen sérüléseid vannak. Aztán beviszünk a kórházba, és ott rendbe hoznak.
Carlisle Charlie vállára tette a kezét, és a lehető leghiggadtabban beszélt a rendőrfőnökhöz.
– Charlie, Bella sérülései nagyon súlyosak. Legalább tíz bordája eltört, az egyik átszúrta a tüdejét, és biztos vagyok benne, hogy belső vérzései is vannak. Az is csoda, hogy ekkora fájdalomtól még nem esett kómába, vagy halt bele rögtön a fejsérülésébe. Ha megmozdítanánk, azzal valószínűleg megölnénk. Sajnálom, de mint orvos, nem tudok segíteni rajta. Maximum morfiumot adhatok neki, hogy csökkentsem a fájdalmát, és könnyebbé tegyem az utolsó perceit. Annyira nagyon sajnálom.

3 megjegyzés:

Szia Pupi!
Könyörögve kérlek ne öld meg Bellát, az borzalmas lenne!
Egy jó részre bármeddig képes vagyok várni, és remélem, hogy megoldódik a gondod, és kedvezően kerülsz ki a szituációból!
puszi Pixie

2012. szeptember 23. 16:17  

Aki ilyen zseniálisan ír, még ha ritkán is tesz fel friss részeket, annak mindig maradnak olvasói, úgyhogy ne lepődj meg ezen. Annak is van előnye, hogy ritkán frissítesz, én pl sokkal jobban értékelem, és sokkal jobban várom a fejezteket, mint korábban. :)
És egyetértek Charlie-val na meg Pixie-vel... TÉNYLEG NE ÖLD MEG BELLÁT!!!
Nem tudom, milyen problémák állnak előtted, de azért így látatlanba is szorítok :) Köszi az ízelítőt :D

2012. szeptember 23. 17:44  

Szeretem a boldog befejezéseket, azt hiszem, ezzel mindent elárultam :D

2012. szeptember 23. 18:56  

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal