Blogger Template by Blogcrowds

.

Az oldalon saját szereplős történetek, Twilight fanfictionök és novellák találhatók.

Ha tetszik valamelyik történetem, ajánld másoknak, hogy ők is megismerhessék!






11. fejezet

Charlie meghökkenve tekintett rám. Azt hiszem, nem hitt a fülének, amikor azt mondtam, őszinte leszek hozzá és megosztom vele az igazságot. Talán még én magam sem tudtam felfogni. Szó sem volt arról, hogy meg akarnék futamodni, egyszerűen csak elhamarkodottan jártattam a számat. Nem tudtam, miként lehetnék őszinte, és ugyanakkor elővigyázatos is, hogy ne keverjem bajba Edwardékat.
– Talán üljünk le – javasoltam a székek felé intve –, mert ez nem olyan egyszerű.
A kezeimet tördelve és a számat rágcsálva gondolkodtam, hogyan is foghatnék hozzá az egészhez. Nem zúdíthatok mindent egyszerre Charlie-ra, finoman kell elkezdenem, és úgy haladni a durvább dolgok felé.
– Minden rendben lesz, Bella. Csak mondd el! Titokban tartom, esküszöm, senkinek sem mondom el. Nem hagyom, hogy bántódásod essen.
Felkaptam a fejem és hitetlenkedve bámultam Charlie-ra. Most tényleg azt mondta, amit?
Ha tudná, hogy akitől meg kellene védenie, teljesen más személy, mint akire – vagy akikre – gondolt. És őt egy szolgálati fegyver meg bilincs nem állítaná meg.
– Azt hiszed, azért nem mondtam el eddig az igazat, mert esetleg Edwardék ártanának nekem?  – kérdeztem rá a sejtésemre.
Valahol várható volt Charlie kiakadása, de azért meglepődtem, mikor felemelte a hangját.
– Nem tudom, hogy mit higgyek. Azelőtt úgy tűnt, te vagy a legboldogabb ember a földön, majd Dr. Cullenék csak úgy leléptek, és folyton azért aggódtam, nehogy valami ostobaságot csinálj magaddal. A mosolyod eltűnt, és olyan voltál, mintha a világ összes fájdalmát a vállaidra helyezték volna. De azóta, hogy visszajöttek, nem értek semmit.
A telefon csörgése megakadályozott abban, hogy rögtön feleljek. Vártam, míg a hívó – a karomat tettem volna fel rá, hogy Alice az – leteszi. Amikor ez bekövetkezett, és végre esélyem lett volna reagálni, fent megszólalt a mobilom. Aztán mindkét telefon rázendített.
– Nem kellene… – kezdte Charlie, de nemet intettem.
– Alice vagy Edward az. Vagyis azt hiszem, mindketten kitartóan próbálnak elérni.
– Miért nem akarod felvenni? Szeretnéd, hogy én… - emelkedett fel a székről.
– Szerintem le akarnak beszélni arról, hogy elmondjam neked az igazat. Talán azt hiszik, hogy bosszúból csinálom, amiért Edwarddal vége lett köztünk mindennek.
– Edward szakított veled? – Nem tudtam nem észrevenni a megkönnyebbülést a hangjában, amikor kiejtette a szakítás szót. Én viszont közben egyre kisebb és kisebb darabokra törtem. A kérdés csak az volt, hogy mikor roppanok össze.
– Az elején kezdem, aztán a végén elérkezünk ahhoz is, hogy ki szakított kivel.
A telefonok továbbra is csörögtek, így mielőtt elkezdhettem volna az egész titokfelfedős dolgot, odacsörtettem és felkaptam a kagylót.
– Bella? – kérdezte rögtön Alice.
A mobilom odafönt elhallgatott.
– Én vagyok. – Ez a két szó is elég volt ahhoz, hogy észrevegyem, visszahangzik a vonal. Kihangosított Alice, és most tizennégy fül hallgatja (nem mintha amúgy nem hallották volna) minden szavam.
– Tudom, hogy nem azért csinálod, mert Edward nem szépen beszélt veled, amikor visszaértél La Push-ból, de kérlek, gondold át, hogy…
– Elég! – fojtottam belé a szót. – Elegem van abból, hogy mindenki meg akarja mondani, hogy mit tegyek. Elegem van, érted? Belefáradtam. Magányosabbnak érzem magam, mint mikor nem voltatok itt.  És nem akarok magányos lenni, és nem akarok megőrülni.
– Bella, minden rendben van – hallottam meg Carlisle békés hangját. Máskor megnyugodtam kellemes hangjától, most viszont csak még dühösebb lettem.
– Nincs minden rendben. Semmi sincs rendben, hát nem értitek? Itt van, és nincs vége. Csak most kezdődik igazán, és csak egyetlen módon érhet véget – fakadtam ki, és minden igyekezetemmel azon voltam, hogy ne sírjam el magam. Erősnek kell lennem ahhoz, hogy mindent elmondhassak Charlie-nak.
– Bella, nem értjük, hogy…
– Nektek nem kell érteni – vágtam közbe ismét. – Csak ne hívjatok megint!
Ezzel lecsaptam a kagylót, és visszaballagtam Charlie-hoz.
Ismét helyet foglaltam, és vártam, hogy kérdezzen valamit a hívással kapcsolatban, de nem tette. Türelmesen – legalábbis úgy tűnt – várta, hogy megnyíljak.
– Próbálom a lehető legegyszerűbben mondani, de lesznek dolgok, amiket nem oszthatok meg veled. Kérdezhetsz a végén, de nem biztos, hogy válaszolni fogok. Tudom, hogy… – Elakadtam.
– Csak mondd el! – Charlie lefogta a kezemet, mellyel időközben az asztal felületét kezdtem kaparni.
– Ez nem így megy – szóltam hevesen. – Vannak szabályok, amelyeket be kell tartanom. Tudom már, mit teszek. Egyszerűen csak kimondom, és hagyom, hogy megértsd az információt, és aztán mesélek. Tehát, tessék, kimondom: Edwardék nem hétköznapi emberek. Ők… ők természetfeletti lények.
Charlie úgy bámult rám. Az úgy szó körülbelül ennyit tesz: Hát kislányom, te megőrültél. Gyorsan-frissen szükséged van egy kényszerzubbonyra, meg egy csak oda szóló jegyre valamelyik elmegyógyintézetbe.
Nem hibáztathattam azért, mert azt hitte, hibbant vagyok. A helyében én is ezt gondoltam volna, ha a lányom képtelen dologgal jön elő.
Már-már vártam, hogy a telefonhoz rohan, és orvost hív hozzám, de ez nem történt meg. Csendesen üldögélt, folyton engem bámulva, és emésztette az információt, vagy azon gondolkozott, melyik lenne a legjobb intézet, ahová beutaltat.
Dörzsölni kezdte a két szemöldöke közötti részt. Amikor abbahagyta aztán, a bőre piroslott a helyén.
– Hm… ez érdekes. De pontosítanád a természetfeletti szót. Mik ők? Boszorkányok, szellemek, talán tündérek?
– Ezek közül egyik sem, és ne is várd, hogy megmondjam, mert nem lehet. – Aztán rájöttem. – Te most viccelődsz? Apu, én komolyan beszéltem.
– Bella, ez csak rossz vicc lehet. Olyan nincs, hogy természetfeletti család lakjon a városban, és az egyikük orvos legyen.
Úgy tűnt, hogy máshonnan kell megközelítenem a dolgokat. Tudnia kellett, hogy mindez igaz.
– Akkor magyarázd meg, miért hasonlítanak annyira egymásra, holott nem is rokonok? Hm? Évek óta itt élnek, és egyikük sem változott? Ez nem tűnt fel? Azt isten szerelmére, Edward és a többiek tinédzserek, és nem nőttek egy centit sem, SEMMIT sem változtak.
– Talán csak… – elhallgatott, és valami magyarázatot próbált találni. Reméltem, hamarosan rájön arra, hogy csak azaz egy opció elfogadható, amit én ajánlottam. – Mesélj – legyintett aztán –, talán ha magyarázatot kapok bizonyos dolgokra, akkor elhiszem ezt a természetfölötti históriát.
– Az elején nem tudtam az igazat, aztán egy alkalommal Jacob egy régi történetet mesélt, és így vált világossá. Amikor szembesítettem Edwardot, bevallotta, hogy igaz, hogy ők nem olyanok, mint te vagy én. Ők mások, teljesen mások.
– Jake miféle történetet mesélt neked? Hogy került a képbe ő is? – kezdtek záporozni a kérdései, de feltartottam a kezem, mielőtt még egyet mondhatott volna.
– Csak annyit mondhatok, hogy egy régi legenda volt. Sajnálom, apu, de felelősséget kell vállalnom azért, amit tudok. Nem tehetek felelőtlenül kijelentéseket.
– Tehát az őszinteség csak fél őszinteség – jegyezte meg alig hallhatóan. – De ez is több mint a semmi...  Ott tartottál, hogy Edward nem tagadta, hogy valamiféle természetfeletti micsoda.
Bólintottam, és folytattam a mesélést.
– Aztán elmentünk baseballozni, és a dolgok nem úgy alakultak, ahogyan szerettük volna. Sajnálom, apu azokat, amiket akkor mondtam. Nem gondoltam komolyan, de kellett valami, hogy elmehessek. És az tűnt a legkézenfekvőbbnek, ha megbántalak. És a phoenixi balesetem sem úgy volt, mint ahogyan sejted. Részletekbe nem mehetek bele, de annyit tudnod kell, a dolgok sokszor nem azok, amiknek látszanak.
– Tehát baseballozás közben történt valami, és azért kellett elmenned?
– Remek meglátás. Nyomozónak kellett volna menned – viccelődtem, pedig nevetni és mosolyogni volt az utolsó, amihez kedvem volt. Legszívesebben ordítottam volna.
Aztán következett a történetben a nyár Edwarddal, bár akkor nem történtek súlyos, véres dolgok.
A nyakamon felállt a szőr, és az volt az érzésem, hogy figyel valaki. Mikor kinéztem az ablakon, nem láttam senkit, de ez nem volt meglepő. Kint sötét volt, és mivel biztos voltam benne, hogy a kukkolóm vámpír, az utca túloldaláról is kristálytisztán hallotta minden egyes szavunkat.
Nem akartam, hogy Charlie észrevegye a hirtelen felbukkanó feszültségemet. Minden igyekezetemmel azon voltam, hogy fenntartsam a látszatot, hogy minden a legnagyobb rendben.
– Aztán a születésnapomon történt egy kisebb baleset. Edward pedig meg akart védeni. Azt akarta, hogy soha többé ne forduljon elő az, ami az Alice által szervezett ünneplésen történt. Ezért elhagyott. Azt hiszem, hogy nem kell ecsetelnem azokat a hónapokat. Aztán most visszajöttek, és a bocsánatomat kérte.
– Amikor nagy léptekkel távozott az utcából nem úgy tűnt, mintha megbocsátottál volna, és minden szép és jó lenne közöttetek – állapította meg.
Újabb pillantást vetettem a kinti sötétségre, tudtam, hogy valaki még mindig figyel. Reméltem, hogy Edward az, vagy valaki más a családjából, hátha túl sokat akarok elkottyintani. Akkor pedig majd a figyelő megakadályozza.
– Elfogadtam azt, hogy védelmezni akart, mint mindig – mosolyodtam el önkéntelenül a számtalan alkalomra gondolva, amikor biztonságot nyújtó karjai megóvtak egy-egy eséstől, melyeket kétballábaim okoztak. – A teljes megbocsátás azonban még odébb van. De talán sosem lesz lehetőség arra, hogy mindent helyrehozzunk.
Nagyot nyeltem, és elgondolkodtam azon, vajon Victoria mikor fog megölni. Holnap? Jövő héten? Egy hónap múlva, vagy kettő?
Nem akartam meghalni, de azt sem, hogy sakkban tartson a mocskos kis üzeneteivel, és folyton a hátam mögé kelljen nézni, hátha ott lapul.
– Az utóbbi hetekben aztán minden rosszabb lett, mert…
Újra megcsörrent a telefon.
Lehunytam a szemem, és próbáltam leküzdeni a dühömet, amiért arra képtelenek, hogy egy kérdést teljesítsenek. Hiszen világosan megmondtam, hogy ne hívjanak. Alice-nek látnia kellene, hogy semmi olyasmit nem fogok mondani, mint például: vámpír vagy harapás. Nem tudom elhinni, hogy ennyire nem bíznak meg bennem.
Be akartam végre fejezni a történetet, és túl lenni az egészen, éppen ezért pattantam fel, és rohantam a telefonhoz. Minél hamarabb beszélek velük, annál hamarabb akadnak le a telefonról, és fejezik be a zaklatásomat.
– Tudhatnátok, hogy…
– Helló, Bella! – A hangtól belém szorult a folytatás, és a levegő kiszorult a tüdőmből. Az utolsó hang volt, amelyet ezen az átkozott világon hallani szerettem volna.
– Mit… mit akarsz? – szedtem össze egy kis bátorságot.
– Örülök, hogy őszinteségi rohamod van, és végre nem nézed hülyének az apádat – nevetett ördögien Victoria a vonal túloldalán. Közel álltam ahhoz, hogy ott, helyben összepisilem magam a felismeréstől, amire jutottam.
Immár nyilvánvalóvá vált, hogy nem Edward vagy bármelyik másik Cullen áll kint, és figyel, hanem ez a pszichopata nőszemély. Figyel engem! Látja, hogyan veszem egyre szaporábban a levegőt. Látnia kell, hogy halálra sápadtam, és hogy remegnek a térdeim. Ott áll, valahol kint. Talán egy fának dől, csak mert ehhez van kedve. És figyeli minden szavamat, a mozdulataimat. Figyeli az apámat.
– De nagyon vigyázz, hogy amikor ismét leülsz arra a szokványos kis székre, hogyan fejezed be a mondatot, amit elkezdtél. Ha kiejted a nevemet a szádon, kitépem az ajtótokat és átharapom azt a hófehér torkocskádat. Világos?
Alice. Neki látnia kell ezt. Tudnia kell, hogy itt van Victoria.
– Azt kérdeztem, hogy világos? – morogta.
– I… igen. – Aztán magam sem értem, hogy miért, de hozzátettem. – Edwardék tudják, hogy itt vagy. Úton vannak, és szét fognak tépni.
A vonal túloldalán nevetés harsant, gonosz, ördögi kacajt hallatott.
– Emiatt nem kell aggódnom és neked sem. Nem tudják, hogy itt vagyok. Fogalmuk sincs arról, hogy mennyire rettegsz, te átkozott. Figyelmeztetlek, hogy ügyelj arra, mit mondasz.
Ezzel letette a telefont.
Percekbe telt, mire elegendő bátorságom volt ahhoz, hogy ismét leüljek Charlie-val szembe.

Át kellett gondolnom, hogy mit tegyek. Engedjek továbbra is a zsarolásnak, vagy vessek véget a dolognak. Arról nem mondott semmit, hogy esetleg bántaná Charlie-t, és bíztam benne, hogy nem teszi meg. Az volt az utolsó csepp a pohárban, amikor megszabta nekem, hogy mit mondhatok és mit nem az apámnak.
– Ott tartottam, hogy az utóbbi hetekben minden rosszabb lett, mert… valaki bántani akar. Köze van ahhoz, ami a baseballozás közben történt, és ahhoz is, hogy megsebesültem Phoenixben. Apu, figyelj rám – nyúltam át az asztalon, és megfogtam a kezét. – Nagyon szeretlek.
Lehunytam a szemem, hogy erőt merítsek, de amikor kinyitottam a szemeimet a látásom homályossá vált.
– Nagyon szeretlek, apu, és köszönöm neked az elmúlt hónapokat. Örülök, hogy ideköltöztem hozzád.
– Bella, miért mondod most ezeket?
A telefon újra csörögni kezdett. Tudtam, hogy ki van a vonal túloldalán. Csak nem figyelmeztetni akar, hogy egy perc múlva rám fogja rúgni az ajtót?
– Meg kell tenned valamit. Ne kérdezz semmit, csak tedd, amit mondok. – Letöröltem a könnyeimet, és ellentmondást nem tűrően néztem Charlie-ra. – Én most felmegyek az emeletre a kabátomért. Egy perc múlva ki fogok lépni az ajtón, és te abban a pillanatban hívd fel Cullenéket. Mondd meg nekik, hogy James társa – direkt nem mondtam ki Victoria nevét, hátha valóra váltja a fenyegetést, és betör a házba. Nem akartam még jobban kockáztatni Charlie életét. – eljött értem, hogy megbosszulja a halálát. Üzenem Edwardnak, hogy szeretem, és hogy azért hagytam el, hogy megvédjem.
Mielőtt Charlie bármit szólhatott volna, felrohantam az emeletre. Minél hamarabb el akartam hagyni a házat, hogy megvédjem aput. Szerencsére Charlie nem említette, hogy a kabátom a fogason van, és nem az emeleten. A mobilomat lehalkítottam, és a zoknimba rejtettem. Csak remélhetem, hogy nem lesz semmi baja. Egy apró fecnire néhány szót firkáltam, majd visszamentem a földszintre. Megöleltem aput, miközben megszorítottam a kezét, így csúsztatva oda a papírdarabot. Aztán felvettem a kabátomat. Vetettem még egy pillantást Charlie-ra – talán ez az utolsó alkalom, hogy láthatom őt –, aztán kiléptem az ajtón. Victoria kilépett a sötétből, és a szemközti ház előtti lámpa alá állt. Én pedig elindultam felé, hogy véget vessek a játékának.

5 megjegyzés:

szia ez hihetetlen remélem aliceék időben érkeznek charlie jól fogadta
puszy

2012. szeptember 19. 23:19  

Nos, hogy időben érnek-e oda, az még számomra is kérdéses. Charlie-nak esélye sem volt, hogy kiboruljon, Bella folyton fecsegett.

Egyelőre annyi biztos, hogy az utolsó fejezet Edward szemszög lesz.

2012. szeptember 19. 23:28  

Nos... hűűű :)
Este már fáradt voltam, azért csak most írok...
Nagyon kíváncsi vagyok Charlie gondolataira, na meg arra is, hogy Alice valóban látott-e valamit.
Tetszett, hogy Charlie kétkedett, és győzködni kellett, mire egy kicsit is befogadóbb lett. Persze, nem tudom, miket gondolhat ezután, de az, hogy egyből elhiggyen mindent, elég valószerűtlen.
Bellának meg csak akkor van némi esélye a túlélésre, ha Alice látta a beszélgetésüket, vagy Victoria nem szívleli a gyors halált. Bár lehet, hogy bosszúból, a hallottak fejében átváltoztatja, hogy még inkább szenvedjen, az átváltozás és az Edward miatt érzett fájdalmából adódóan is.
Nagyon szuper lett, zseni vagy! :D
Valahogy mindig sikerül úgy kuszálni a fejezeten belül a szálakat, hogy a végére fogalma se legyen az olvasónak, hogy mi lesz a következő fejezetben és ez rettentően jó :D Nagyon ügyes vagy :)
Ha belegondolok, hogy mik fognak még itt történni... Hm... ;)
Edward a maga mazochista szokása miatt, tuti magát fogja hibáztatni. Irtó kíváncsi vagyok, mit fog szólni ahhoz, hogy Bellának végig Victoriával kellett szembenéznie, és miközben Bella valósággal rettegett, ő számonkérte és kiabált vele, ahelyett, hogy megvédte volna... Persze, nem tudhatta, de neki ez már épp elég lesz az önsanyargatáshoz.
Nagyon várom a vasárnapot és milliószor is köszi, hogy publikálod a történeteid, kész kikapcsolódás olvasni őket :D

2012. szeptember 20. 6:35  

Szia!
Ez a kedvenc Ed-Bella ficem! :) Szóval egyben várom is az utolsó fejezetet, de mégsem hisz akkor vége lesz...
Ez a fejezet nagyon tetszett. Bella elég bátor volt, hogy végre felülkerekedjen egy csomó vámpíron. :) Edward büszke lehetne rá, hisz az egyikük megakarja ölni. Remélem nem lesz túlságosan szomorú a vége ( bár ez a Te döntésed).

Ui.: A Mindenki egyetért fejezetit is várom már! :)

2012. szeptember 21. 21:31  

Szia Pupi!

Újra és újra elolvasom a történet fejezeteit és mindig találok valami apró szálat ami elgondolkodtat! Az ízelítő remek,vajon mi lesz a folytatás?
Köszönet az eddigiekért!
Üdv.:Gabi

2012. szeptember 27. 7:48  

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal