Blogger Template by Blogcrowds

.

Az oldalon saját szereplős történetek, Twilight fanfictionök és novellák találhatók.

Ha tetszik valamelyik történetem, ajánld másoknak, hogy ők is megismerhessék!




1. fejezet
Rúzsfoltos ing

Ha hazugságban élsz már egy ideje, akkor nem sok mindent mondhatsz el a családodról őszintén a külvilágnak, de az én valósághű beszámolóm körülbelül így hangzana: egy felső középosztálybeli házaspár egyetlen gyermekeként születtem picivel több, mint huszonnégy évvel ezelőtt. Édesapám orvos, édesanyám az otthoni teendőket látja el, de szabadidejében régi szenvedélyének hódol, a festésnek.
Ha viszont a szomszédaink mesélnének rólunk, véleményük szerint három szóval is jellemezni tudnának minket: A TÖKÉLETES CSALÁD. Persze, ha bővebb beszámolót tartanának kicsiny famíliámról, biztosan mesélnének többek között a szüleim felhőtlen házasságáról, ami 26 éve rendületlen, valamint szóba kerülnének a híres Hawkins jótékonysági estek is, amelyeket minden hónap második szombatján rendeznek a szüleim a házunkban, ahol különböző nemes célok érdekében rá tudják venni a pénzes fickókat és feleségeiket, hogy nagyobbnál nagyobb összegekkel támogassák ők is a jó célt.
A környékbeliek beszámolójának ma már a fele sem lenne igaz, mert öt hónapja minden megváltozott.

5 hónappal korábban:
Éppen a szobám egyik foteljában ültem, lábaimat egy puffon nyugtatva, ölemben a laptopommal, amin Szylu Vérvörös alkonyatát olvastam, mikor anya zokogva jött be a szobámba.
Felállva a laptopot gyorsan a közeli kisasztalra tettem, majd odasétáltam hozzá. Átöleltem és nyugtatóan a hátát simogattam, miközben azt kérdezgettem tőle, hogy mi történt. Percek múlva mikor a sírás már csak szipogás volt, elhúzódott tőlem és csak ennyit mondott: apádnak szeretője van. Majd átölelve engem ismételt zokogásba kezdett. A döbbenettől teljesen megfagytam. Nem tudtam elhinni, hogy mindez igaz lenne. Reméltem, hogy az egész csak egy félreértés vagy egy rossz tréfa, de mikor még közel fél óra múltán is csak a gyors levegővételeket és a keserves sírást hallottam, rá kellett döbbennem, hogy nincs itt semmilyen tévedés, és apám tényleg összejött egy másik nővel. Kis idő múlva mikor anya görcsös szorítása – ahogyan engem ölelt – enyhült, elhúzódtam tőle és az ágy felé tereltem, hogy üljön le rá. Miután ezt megtette, én gyorsan a kis asztalhoz mentem és kikapcsoltam a gépet, majd egy nagy adag papírzsepi kíséretében – amit aztán a kezébe adtam – az ágyhoz sétáltam, és én is helyet foglaltam közvetlenül mellette. Először letörölte az arcáról a könnycseppeket, majd nagy levegőket véve próbálta magát lenyugtatni, hogy el tudja nekem mondani, mi történt.

Elmesélte, hogy apám nem sokkal ezelőtt rúzsfoltos ingben jött haza, és mikor ő rákérdezett, hogy mi az a paca a ruhadarabon, egy pillanatig sem tagadta a dolgot és bevallotta, hogy egy ideje van valakije. Egyik döbbenetből estem a másikba, és felrémlettek előttem az akkor még semmiségnek tűnő, ma már egyértelmű jeleknek minősülő dolgok. A mobiltelefon beszélgetések, amik rögtön elhalkultak vagy teljesen elnémultak mikor a közelben voltam, továbbá a folytonos túlórák, a rengeteg éjszakai ügyelet és a gyakori utazgatások állítólag konferenciák miatt. Sosem gondoltam ezekre árulkodó jelekként, mert életem során egyszer sem fordult meg a fejemben, hogy apám esetleg hűtlen lehetne a feleségéhez. Mindig büszkeséggel gondoltam rá, hogy ennyi munka mellett a kórházban, jut elegendő ideje a családjára is. Azt hittem, hogy minden a legnagyobb rendben van kettejük között. Miért is fordult volna meg a fejemben a hűtlenség gondolata, ha ők ugyanúgy, mint évekkel ezelőtt, most is rendszeresen éltek házas életet. Amiről nemrégiben a saját szememmel is megbizonyosodhattam, amikor egy vásárlásból hamarabb értem haza és kopogás nélkül sétáltam be a hálószobájukba. De szerencsémre már éppen felöltözőben voltak, bár az összetúrt ágy nyilvánvalóvá tette, hogy nem sokkal azelőtt nem éppen „Csapd le csacsit!” játszottak. Gyorsan megfordultam és kiviharoztam a szobájukból, a későbbiekben aztán mindhárman úgy tettünk, mintha semmit sem láttam volna.
Ezen az éjszakáján, anya velem aludt a szobámban, vagyis csak próbáltunk aludni, mert álom egyikünk szemére sem jött. Mindketten gondolatainkba merültünk. Hogy az ő fejében mi járt azt nem tudom, de én csak egy kérdésen merengtem: Miért?

A reggel hamar elérkezett és bőven miután felkelt a nap, anya egyszer csak megcsókolta a homlokomat, majd kikászálódott az ágyból és elhagyta a szobámat. Nem értettem a hirtelen távozásának okát, de nem szaladtam utána, hogy megkérdezzem a dolgot. Miután én is nagy nehezen kimásztam az ágyból és elpakoltam az ágyneműket, a fürdőszobám felé vettem az irányt és egy „Ébresztő!” zuhannyal próbáltam magamhoz térni, az éjszakai alvatlanság okozta fáradságból. Majd a zuhany végeztével, egy alapos fog- és arcmosással, valamint fésülködéssel később visszatértem a szobámba és a méretes gardróbomhoz menve magamra kaptam a fehérneműkön kívül egy fekete színű nadrágot, egy hosszú ujjú szürke felsőt, valamint egy fekete csizmát, és elindultam a földszintre, hogy a konyhában valami reggeli után nézzek. Szép lassan mentem lefelé a lépcsőkön, majd az előszobán átsétálva, a nappaliba érve olyan látvány tárult a szemeim elé, amire a történtek után nem számítottam volna.

0 megjegyzés:

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal