Blogger Template by Blogcrowds

.

Az oldalon saját szereplős történetek, Twilight fanfictionök és novellák találhatók.

Ha tetszik valamelyik történetem, ajánld másoknak, hogy ők is megismerhessék!




Sziasztok!
Fent a Before sunrise utolsó fejezete, ahogy ígértem, mindkét verzió. Nem különbözik túl sokban a két változat, Jacob egyikben sem kapott túl nagy szerepet, de igazán nem tudtam eldönteni, hogy mit tegyek vele, ennél jobb ötlet pedig nem jutott eszembe.
Oldalt, a Before sunrise linkjére kattintva kiválaszthatjátok és olvashatjátok a nektek szimpatikusabb variációt (esetleg mindkettőt?).
Talán azért haladtam vele ilyen lassan, mert egy újabb "gyermekemet" kellett elengednem, és pocsék vagyok a búcsúzkodásban. :)
Amiért ennyi ideig várakoztattalak titeket, dupla hosszú lett. Remélem tetszeni fog.
A jövőbeni terveimről: rohamtempóban - nálam csigatempót jelent XD - igyekszem befejezni A tiltott gyümölcs a legédesebb történetemet.
Aztán jön a Mindenki egyért c. "kisregény".
De megtörténhet, hogy borul a terv, és közben beiktatok egy-két új fejezet valami újból - és itt nem feltétlenül a Fogadjunk... című történetre gondolok, pedig tudom, ideje lenne már elétek tárni belőle valamit.

Bárkinek kérdése van a Before sunrise utolsó fejezetével kapcsolatban, pötyögjétek kommentnek, és válaszolok. Tudom, hogy nem magyaráztam meg mindent, de akartam egy keveset a fantáziára is hagyni. Aki viszont inkább tőlem várja a választ, az mint említettem, pötyögjön hozzászólást.
Nem csicsergek tovább, még csak annyit, hogy ha lehet, ne utáljatok túlságosan, ha néha (mostanában gyakran) eltűnök egy-egy rövidebb, vagy kicsit hosszabb időre, mert úgyis visszatérek hozzátok :)

0 megjegyzés:

Régebbi bejegyzés Főoldal